BROCANTE

****Gezellig dat je langskomt bij Brocante Lifestyle****





zondag 13 mei 2012

Alle Mama,s fijne moederdag

Wat is moederdag toch heerlijk nu zo met het zonnetje.....wat een fijne dag
Ben zelf naar Oostzaan geweest naar de moederdagbraderie en een paar leuke woondecoraties +heerlijk zittende schoenen gekocht
Ook voor de hondjes een heerlijke grote Dinobotten gekocht +andere lekkers
Voor de kids leuke T-Shirts,schoenen en voor mijn zoon een mooi dekbed overtrek gekochtEn toen naar moeders.....ook daar was natuurlijk van de week al aan gedacht

Zag eerst bij Albert heyn deze mooie dienblad en het koekblik met vogeltjes(Zie daarvoor volgende foto,s)Ze zijn daar helemaal gek van allebij
Ook bij de Action zag ik weer leuke bekers met vlinders












En dit alles in dat blauwe kleurtje waar mams zo van houd
Ook vond ik bij de Action leuke windlichtjes in dat mooie zachte kleurtje blauw en ook weer met vogeltjes erop.Ook die dus er maar weer bij
Toen boodschappen halen bij de Aldi
Daar kwam ik glazen waxinelichtjes tegen en ook van die heerlijk zoet ruikende theelichtjes en weer in die mooie kleur blauw
Het is ook zo,n lieve vrouw dus ook dit kon ik niet laten




Nog een lief boekje voor moeder met gedichtjes en toen leuk ingepakt in zelf bestempelde folie Zo leuk om dat te doen













Om de koektrommel en het boekje folie en daarna een mooie strik van katoen erom heen en die gingen dan in een leuk tasje

Ook nog een leuk lavendel geurende kussentje genaaid en bestempeld
en een lint erom heen van satijn



Deze gaat in moeders linnenkast

Ook zoonlief werd aangestoken door mij dus naaide ik een kleinere kussen voor hem die hij heeft bestempeld
Dus nu had oma er nog eentje bij


Leuk geworden toch!!!
Aanleg van zijn moeder.Hi Hi Hi
Maar het is ook voor hun erg leuk om te doen
Hij heeft ook nog voor zich zelf een grotere kussen gemaakt voor in zijn kamer(Ik bleef achter die naaimachine zitten)


Leuk hoor en hij is er super blij mee

Ook ik heb nog een kussen gemaakt voor mijzelf

Ook deze is gevuld met lavendel









Nog een hele fijne moederdag Moeders en tot gauw  Liefs  Sylvia

2 opmerkingen:

What's in a day zei

Mooi dat blauwe servies van AH ik zag het liggen en heb het kunnen weerstaan:)
Mooi al die leuke dingen bij elkaar..
Je kussentjes zijn leuk geworden, zoonlief heeft ook talent!!!!
Ik maak ze ook altijd, als cadeautje voor iemand, heel gezellig allemaal.


Groetjes,
Eefie

Unknown zei

Hoi,

Leuk dat je mijn blog hebt gevonden en volgt, dank je!
Door jouw berichtje heb ik je nu ook ontdekt en wat een leuke blog heb je zeg, met al die gezellige spulletjes op je kraam en al die beestjes om je heen... heerlijk, echt iets voor mij!
Ik volg je hoor!
Ik ben benieuwd naar je volgende posten en wacht ze rustig af.

Lieve groet,
Monique